Underbara vår :)

Finns det nå härligare än vår.... fåglar som för ett jädrans liv är väl bara sååååå härligt! Fast nu går det så fort så man hinner inte med, får lov att gå och plocka vitsippor varje dag så man inte får abstinens besvär. Tussilagona är nästan utblommade :(.
Ved är ju också något som vi håller på med nu, inte lika kul. Men skönt på vintern när man har det varmt inne i stugan. Ett nödvändigt ont, å ont får man. Kratta gräsmattan är ett annat ont, jisses! Krattade bara en liten del i söndags, trodde kroppen höll på att gå i bitar på kvällen. Aj!

Köpte en gullig skylt, en som det står välkommen på. Den var så söt så jag kunde inte låta bli.

Sen hittade jag min gamla radio som jag fick utav pappa för många herrans år sen. Den åkte in i köket med en väldig fart, är för fin för att stå undangömd. Bara älskar gamla saker!

Måste också skryta lite om gubben som är duktig på att laga mat, lägger upp en bild på något smaskigt som vi fick häromdagen. Så kanske ni blir lite hungriga :), måste ju vara lite snäll.





Måste ju visa denna bilden (nedanför). Visst är det vackert med volvo bilar :).
Ändå tog jag inte kort när våra 745:or stod på parkeringen, dom som vi kör med
dagligen. Jag har en ljusblå sak och gubben en mörkare blå färg. Trivs så jäkla
bra med 740.... bara så underbara! Fast här i bild är ju mammas gamla 245:a också,
den skall vi snart skrota.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0