Maj!

Äntligen så har värmen kommit, var sjutton på tiden. Det är så härligt att kunna gå ut både på kvällen och på morgonen i bara t-shirt utan att frysa ihjäl. Nu hoppas jag att kylan håller sig borta, man får ju fan bara ont i kroppen utav den.
I helgen som var (15:e) så var vi på lappis utställning. För våran kennel (stråhles) så gick det bra =), domaren verkade tycka om våra troll.
Nu är det snart bara en månad kvar till Patricia kommer, skall bli så kul. Längtar verkligen efter henne. Hon kommer att gå i pension snart. Då kommer hon att sälja sitt hem i Los Angeles och flytta upp till sitt barndomshem i Petaluma. Snyft! Men då skall vi dit och hälsa på, och sen är det rätt så nära till San Francisco. Skall dock bli väldigt intressant att se Petaluma, flera filmer har spelats in där. Bla American Graffiti (sista natten med gänget).

Just nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv, är förkyld. Har redan varit borta från jobbet i två dagar med idag, känns inte alls bra. Ska nog försöka gå i morgon.

Astrid på hundutställningen
Astrid Glad

Min underbara mamma, söt som få.
mamma

Våra kattor, kattiz till vänster och sen hennes mor Bälse
Kattor

Vägen ner till Nävden, våran sjö här vid byn
nävden

Underbart fina maskrosor
maskrosor


Kommentarer
Katta & Doriz

Å så vackra maskrosor är! Såg i Impectas katalog att de sålde för för rosa maskrosor! Funderar lite på att köpa det faktiskt.

Själv lider jag i värmen. Och saknar sjön. Letar billig - typ gratis - skrotbil så jag kan ta mig iväg. orkar inte en sommar till utan att kunna ta mig hemifrån. Kanske hittat en 340 volvo. Håll tummarna!

2010-05-19 @ 18:18:55
URL: http://www.kattarina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0