Härligt!

Har världens bästa fynd här hemma =)
Kista 1 är från en auktion och dom andra två från en "loppis" =)
Kista 1, där har vi ved i. Perfekt...slipper ha skiten framme och se fult ut.
Kista 2, där har vi hundmaten och hundgodis....slipper påsar och plast tunnor.
Margarinlådan, där har vi hundarnas leksaker. Hur bra som helst!

Astrid köpte en 10-taggars älghorn, men jag har inte tagit nå kort på det än.
Men det kommer! Sen så har jag också ropat in en mjölkkanna också, har alltid
velat ha en sån.
kista

kista 2

margarinlåda


Kommentarer
Katta & Doriz

Hm, den där trälådan skulle passa här! Jag hade Doriz saker i en liknande låda. Men numera finns de i en sånd där kista istället. Förstår inte hur en hund kan ha så mycket saker... Det värsta är att hon har stenkoll på vad hon har också. Hon står och letar och rotar tills hon hittar precis den saken hon letar efter. Mysko.

2010-05-03 @ 15:50:23
URL: http://www.kattarina.se
Darkangel och Mumma

Jag skulle också vilja ha trälådan :)

Mumma har sina saker i en korg. Hmmm... flera korgar i flera rum.

2010-05-04 @ 11:43:23
URL: http://aselli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0