Stön!

Nä nu jä---r får det väl vara slut, nu vill jag inte ha nå mera snö. Dom enda som gillar snön är hundarna, dom lär väl aldrig tröttna. Men jag är mer än trött på snö, skotta skiten och bära in ved. Att alltid gå och frysa och ha hur mycket kläder som helst på sig.

Å sen så har jag blivit sjuk också.....fan! Vill inte vara sjuk.....vill ju jobba ju. Har världens bästa jobb :), älskar våra pensionärer. Nåja...ska väl strax vara frisk hoppas jag.
 

Försöker hålla min diabetes som den ska vara, har lagt av och minskat med massor av laster. Äter nästan inget godis, men tillåter mig ta en godbit då och då. Inga massor utan bara någon bit. Nu vill jag ha bort snön så jag kan gå ut och gå utan att riskera att halka å slå ihäl mig på kuppen. Är ju så mycket snö i skogen så där är det inte ens lönt att försöka, trök!

Så här ser det ut på våran veranda!


Ella i full snöstorm Happy är med en liten bit också


Maskrosor bara längtar jag till :)

Liljekonvaljer är inte dumt det heller.



Kommentarer
Katta & Doriz

Jag tillhör de få som inte tröttnat på snön. Våren dröjer ändå en tid till. Då kan snön lika bra ligga kvar några veckor till.

Jag har också laster. De varierar. Alltid cigg och must (Julmust). Och dessutom just nu kolakakor och ostbågar. De säger ju att summan av laster alltid är konstanta. Fast måste summan alltid vara så jäkla hög?!

2010-03-24 @ 18:02:23
URL: http://www.kattarina.se
Hanna

VA?? Usch och fy, dåligt, verkligen dåligt. Jag har tur då som bara jobbade extra 2 dagar för min kompis mamma..

2010-03-26 @ 10:35:02
URL: http://wordsbyme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0