Vår!

Japp våren har kommit, nu fattas bara att det blir nån värme också. Vi kan ju inte stå och elda i grillen bara för att få lite värme ute heller...eller??? Grillat har vi gjort 4 ggr nu.

Vårblommor har vi hittat också, tussilago, blåsippor och vitsippor :)

Idag så käkade vi tunnbrödsrulle som vi gjort själva...inte så svårt. Smöra bröd, på med mos en grillad korv, senap, ketchup och lite majonäsgurka. Gott skit! :)

2 halsband köpte jag på loppis igår också, 40 kr för bägge. Stöld säger jag. Nästan nervärderande för samekonsten.... men jag gillar det. Dom norrlänska rötterna kommer fram :D


Tunnbrödsrulle

Gubben med grillen

Vitsippor och 2 tussilago

Snygga eller hur??


Kommentarer
Katta & Doriz

Skitsnygga halsband!!!!

Har också fyndat på loppis. Hittade det jag letat efter länge: ny beanbag till Doriz. Sen IKEA-saker som jag skulle till IKEA för att köpa. Nu fick jag dem nästan gratis. Nackdelen är förståss att det inte blir någon tur till IKEA...

2010-04-19 @ 22:49:07
URL: http://www.kattarina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0