Klippning!

Idag har vi varit och klippt oss, Astrids kusse är den som får sätta saxen i våra hår. Jag bidde uppklippt å lite kortare, känns skönt! Astrid klippte bort en del, men är fortfarande långhårig. Men hon passar bra i det :). Träffade svärmor som också var där, men hon fick färgat hår istället.
När vi kom hem så var solen på väg ner och vi fick tillfälle att ta lite bra kort. Inte alls illa! Sen var det bara att ställa sig och skotta igen när vi kom hem på gården. Fan! tredje dagen på raken man får skotta, måtte våren komma snart. Är så jävla trött på allt vad vinter och snö heter, jag som brukar tycka om snö..... snyft! Men en sak som hände idag var kul som sjutton. Grannarna som är stockholmare men som flyttat upp hit kom och talade om att deras ett bakhjul på bilen hade låst sig, det visade sig att han hade haft handbromsen i (för det hade han alltid haft) och nu hade det frysit ihop. Så jag fick äran att tala om att det hade man ju faktiskt inte på vintern.... nu får han lov att förstå att här upppe har man vinter inte som i Stockholm där det är halvtask hela tiden. Även om dom också har fått sin beskärda del denna vinter :), är bra så att dom kan lära sig lite vett och fason i trafiken.
Astrid

Astrid
Min gullunge gånger två.
solveig
Svärmor allitd lika vacker!
sol
Mer sol och mer värme tack! Inte som nu då det är -23 C.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0