Vi vann inte :(

Våra kära kolegor vann när det gällde att köra i diket, så här såg det ut för dom.
matbilen

matbilen
Hatten av för Per-Arne och Sebban, det gjorde ni bara för bra :). Tur vi inte är bäst i detta fallet i alla fall.

Har jag inte en snäll Svärson.... igår bar han in 2 korgar med ved, så jag slapp ut och bubba själv. Tack snälla Hampus! Idag så stod han och Astrid och gjorde pannkaksfrukost, mums! Även hundarna fick sin del. Så jag hoppas att det blir flera pannkaksfrukostar :).

Nähä om man skulle ta och städa lite nu då.... behövs damsugas m.m. Undrar hur mycket ISS tar i betalt för att komma och städa, skulle vara kul. Allrahelst om chefen där får lov att komma och städa, jisses vad jag skulle vara besvärlig och gnälla. Precis som hon var när jag var anställd där, tack och lov så slapp man ju det stället.
Nähä...nu ska jag gå och göra lite nytta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0