gammal man.......

Fy fan! Var upp till Yppa idag och spelade Wii spel, är helt trött i armar och axlar. Inget för en som har task med axlarna känner jag, får se hur man blir i morgon. Ett fäkt spel hon hade gjorde att man blev helt slut....stön!
Bowling var ok när man kom på hur man skulle göra. Golf var också helt ok. Tennis.... om jag säger som så, jag var ingen McEnroe precis. Även om jag kan svära som han :)


Annars så har vi äntligen fått hem Happy från mamma, så nu är hela familjen komplett. Skönt att ha den lilla utbrytar drottningen hemma.

Hm! Har fått reda på att jag kanske har Diabetes, får väl se på måndag hur det blodprovet ser ut. Har lagt både Colan och godis på hyllan nu, så jag hoppas att det har gått ner bra. Men det återstår väl att se. Man får ta ett steg i taget.... finns värre saker.

Nä! Nu skall jag snart göra mig klar för sängen. Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0