Snö i massor!

Ja huga! Idag när vi körde ut mat så var det halt värre än värst, fast det beror nog på dåliga däck kan jag tänka mig. Måste kolla dom på måndag när jag kommer till jobbet. Annars så har jag nog världens bästa jobb, finns det något mer givande än att köra ut mat till äldre människor? Tror inte det! Det finns nästan ingen som är otrevlig, utan bara så tacksamma. Säger man sen ett vänligt ord och kanske står och pratar bort 3 minuter så blir dom ännu gladare. Kan man väl bjuda på då och då.
Men en sak som vi tänkte på denna veckan var alla dessa översnöade hastighets skyltar. Hur ställer man sig där? Vad säger polisen om man kör för fort bara för att man inte vet vad hastigheter är just där?? Läste på nätet och fick lära mig att det är min skyldighet att ta reda på vilken hastighet man får köra i. Så nu blir det väl att ha stora piasavakvasten med sig när man kör bil...... idiotiskt! Borde ju faktiskt vara vägvärkets sak att se till också. Men nähä nä!
Snö





Kommentarer
Arbetskamraterna

Vi satt och diskutterade detta med skyltarna och hastighetsöverträdelser vi med.

Vi håller fullständigt med dig om deta du skriver här

2010-02-16 @ 11:46:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0